5. dubna 2022

Těhotenské minialbum

Tohle minialbum byl dárek dělaný spíše pět minut po než před dvanáctou. Vlastně to byl náhradní dárek za ten, který do Štědrého dne prostě nedorazil (ano, doručení do sedmi pracovních dnů může znamenat, že ještě po třech týdnech od objednávky je balíček na cestě).

Velikost jsem musela přizpůsobit velikosti fotek (standardní formát 10 x 15). Základem jsou bílé čtvrtky, které jsem si seřízla na požadovaný rozměr. Kromě přední obálky měly všechny ještě cca 2 cm navíc na ohyb, který se nalepil na následující stranu a ty se tak spojily.





Všechny fotky jsou barevně trochu atypické, přestože jsou těhotenské, takže mi opravdu dlouho trvalo, než jsem k nim našla vhodné papíry. Nakonec jsem totiž použila kolekce papírů od firmy Basic Grey, která dnes již (bohužel) neexistuje. Většina z papírů je stará zhruba 8 až 10  let a jsou to vlastně první papíry, které byly na českém trhu k mání a které jsem kupovala. A jelikož mi pokryly většinu alba, přidala jsem k nim akorát krásný velumový papír se zlatým písmem, který byl součástí kitu od Papero Amo. Všechny papíry jsem si předem nařezala na požadované rozměry a umístila je postupně na všechny strany v albu.

Přišlo mi zbytečné ke krásným fotkám přidávat nějaké velké množství ozdob, tak jsem opět sáhla hluboko do šuplíku (rozuměj - do několika papírových krabic plných různých věcí na scrap) a našla papírové visačky a ozdoby také od Basic Grey. Spolu s nimi jsem použila ještě pár knoflíků, kovovou ozdobu pírka a enamelky.




Děkuji za Vaši návštěvu. Krásný den!

Žádné komentáře:

Okomentovat