1. dubna 2022

(Nový) začátek

Muž mě přesvědčil, že bych měla psát. O našich cestách a tak i trochu o nás. O tom, co mě baví, ať už to znamená, že vezmu do ruky vařečku, foťák nebo nůžky a papír.

A já se zase nechala takříkajíc ukecat.


Je to tak - tohle není můj první blog. Ten jsem založila asi před 10 lety. Tenkrát jsem ho plnila fotkami, ale časem fotek ubylo, stejně jako času samotného a blog postupně zapadl a utichl. Snaha oživit ho v nějaké podobě proběhla ještě mnohokrát, ale nikdy mi to nevydrželo dlouho.

Ani teď (si) nechci slibovat, že to vydrží. Ale chci to zkusit. A vás prosím o trochu schovívavosti, pokud tady články nebudou přibývat pravidelně (a jsem si téměř 100% jistá, že nebudou). Zato se budu snažit, abyste se vám tady líbilo a našli jste tady nějaký ten užitečný tip či inspiraci.

Tak ať se vám tu líbí!



Žádné komentáře:

Okomentovat